Odolion, 25.05.2018 r.
Ogłoszenie nr 7/2018
OGŁOSZENIE O NABORZE WNIOSKÓW
Lokalna Grupa Działania ,,Partnerstwo dla Ziemi Kujawskiej” informuje o możliwości składania wniosków o udzielenie wsparcia na operacje realizowane przez podmioty inne niż LGD w ramach poddziałania 19.2 ,,Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Nr konkursu LGD: 7/2018
Termin składania wniosków: od 11.06.2018 do 25.06.2018
Miejsce składania wniosków:
Biuro Lokalnej Grupy Działania ,,Partnerstwo dla Ziemi Kujawskiej”
Odolion, ul. Piaskowa 4,
87-700 Aleksandrów Kujawski
od 11.06.2018 do 25.06.2018 (od godz. 8:00 do godz. 15:00)
Wnioski należy składać bezpośrednio tj. osobiście albo przez pełnomocnika albo osobę uprawnioną do reprezentacji, w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu.
Tryb składania wniosków:
Wnioski wraz z załącznikami należy składać na odpowiednich formularzach w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz wniosek w formie dokumentu elektronicznego zapisany na informatycznym nośniku danych.
Forma wsparcia: refundacja.
Zakres tematyczny operacji: Tworzenie lub rozwój inkubatorów przetwórstwa lokalnego produktów rolnych będących przedsiębiorstwami spożywczymi
Obowiązujące w ramach naboru warunki udzielania wsparcia – stanowią załącznik nr 6 do ogłoszenia.
Cele ogólne i szczegółowe LSR oraz przedsięwzięcia, wraz ze wskazaniem planowanych do osiągnięcia w ramach naboru wniosków o przyznanie pomocy wskaźników zostały określone w załączniku nr 7 o ogłoszenia.
Obowiązujące w ramach naboru kryteria wyboru operacji – stanowią załącznik nr 8 do ogłoszenia.
Lista wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udzielenia wsparcia oraz kryteriów wyboru operacji – stanowi załącznik nr 9 do ogłoszenia.
Minimalna wymagana liczba punktów w ramach oceny wg lokalnych kryteriów wyboru – 30 pkt.
/spełnienie powyższego minimum punktowego jest niezbędne do wyboru operacji przez Radę LGD/
Minimalna kwota wsparcia: 50 000,00 zł*
*nie dotyczy sektora finansów publicznych
Maksymalna kwota wsparcia: 500 000,00 zł
Limit środków w ramach naboru: 950 000,00 zł
Intensywność pomocy:
- 70% kosztów kwalifikowalnych – w przypadku podmiotu wykonującego działalność gospodarczą, do której stosuje się przepisy ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej oraz w przypadku organizacji pozarządowej, która wykonuje taką działalność gospodarczą;
- 100 % kosztów kwalifikowalnych – w przypadku podmiotu niewykonującego działalności gospodarczej, do której stosuje się przepisy ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej;
- nie więcej niż 63,63% kosztów kwalifikowalnych – w przypadku jednostki sektora finansów publicznych.
Formularz wniosku o przyznanie pomocy, formularz wniosku o płatność wraz z instrukcjami wypełniania oraz wzór umowy o przyznanie pomocy znajduje się na stronach internetowych:
- Lokalna Grupa Działania Stowarzyszenie ,,Partnerstwo dla Ziemi Kujawskiej” www.ziemiakujawska.pl
- Samorządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego www.mojregion.eu
- Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa www.arimr.gov.pl
Lokalna Strategia Rozwoju, opis kryteriów wyboru operacji, zasady przyznawania punktów ze spełnionego kryterium oraz inne Załączniki do niniejszego ogłoszenia znajdują się w siedzibie LGD ,,Partnerstwo dla Ziemi Kujawskiej”, a także na stronie internetowej:
Szczegółowe informacje udzielane dodatkowo w Biurze LGD ,,Partnerstwo dla Ziemi Kujawskiej”.
Pytania należy kierować na adres Stowarzyszenia e-mail: ziemia.kujawska@wp.pl lub telefonicznie (54) 282 40 97.
Załączniki do ogłoszenia:
Pobierz: Formularz wniosku o przyznanie pomocy (PDF)
Pobierz: Formularz wniosku o przyznanie pomocy (EXCEL)
Pobierz: Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących (EXCEL)
Pobierz: Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy (PDF)
Pobierz: Formularz umowy o przyzniu pomocy (PDF)
Pobierz: Załącznik nr 1 zestawienie rzeczowo-finansowe operacji (PDF)
Pobierz: Załącznik nr 2 wykaz działek ewidencyjnych (PDF)
Pobierz: Załącznik nr 3 kary administracyjne (PDF)
Pobierz: Załącznik nr 3A Kary administracyjne (PDF)
Pobierz: Formularz wniosku o płatność (PDF)
Pobierz: Formularz wniosku o płatność (EXCEL)
Pobierz: Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących (EXCEL)
Pobierz: Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (PDF)
Pobierz: Obowiązujące w ramach naboru warunki udzielania wsparcia (WORD)
Pobierz: Cele ogólne i szczegółowe LSR – Inkubator, wskaźniki LGD (WORD)
Pobierz: Lokalne kryteria wyboru – Inkubator (WORD)
Pobierz: Lista wymaganych dokumentów (WORD)
BRAK ZŁOŻONYCH WNIOSKÓW/PROTESTÓW